Veel gestelde vragen

1. Zijn de kosten van levering inbegrepen?

Nee, per land hebben wij vastgestelde, lage vrachtkosten. U betaalt deze eenmalig per bestelling.
Zelf afhalen is mogelijk, dan berekenen wij geen vrachtkosten (af fabriek).
In het bestelproces kunt u kiezen voor franco levering (eenmalige vrachtkosten) of zelf afhalen.

Ga naar vrachtkosten.

2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Per land hanteren wij een gegarandeerde korte levertijd.
Wanneer deze levertijd ingaat is afhankelijk van de betaalmethode.
Bij “vooraf overmaken” start de levertijd bij ontvangst van uw betaling.

3. Kan het sneller?

Ja, vaak wel. Neem contact op over de mogelijkheden.

4. Passen mijn dozen of bakken op de rollenbanen?

Graag adviseren wij u hierover.
Stuur ons de afmetingen (HxBxD), het gewicht en bij voorkeur een foto van uw doos of bak.
Of stuur ons een doos of bak! Dan testen wij deze op onze rollenbanen.
En een korte omschrijving van uw bedrijfsproces helpt ons om u goed te adviseren.

Neem hiervoor contact met ons op.

5. Zijn de kunststof rollen altijd blauw?

Ja, wij leveren uitsluitend kunststof rollen in de kleur blauw.

6. Levert Rollenbaanshop.nl ook rollenbanen met stalen rollen?

Standaard worden onze rollenbanen met kunststof rollen geleverd.
Zo blijft de rollenbaan goedkoop en dit voldoet in 80% van de gevallen.

Stalen rollen zijn mogelijk, maar zijn fors duurder en hebben een langere levertijd.
Neem contact op met uw wensen en wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Indien gewenst kunnen wij daarna een offerte voor u maken.

7. Waar moet ik zijn voor rollenbanen in andere afmetingen?

Door het beperkte assortiment maken wij goedkoop hoogwaardige rollenbanen.
Maar ook hier zijn u graag van dienst. Neem contact op en wij verwijzen u door.

8. Moet ik verplicht in de webwinkel bestellen?

Nee, u mag bestellen zoals u dat wenst (mail, fax, telefoon, etc.).

Tip: Graag maken wij eerst een offerte voor u.

9. Kan ik op een andere wijze betalen?

Ja, wij hebben u graag als klant en gaan graag in op uw wensen.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

10. Kan ik mijn bestelling terugsturen?
       
Producten met het label Test First kunt u eerst uitproberen en eventueel terugsturen.
Bij uw bestelling kiest u uitdrukkelijk voor deze geselecteerde Test First producten.

Stuur in andere gevallen nooit artikelen terug.
Bij reclamatie of andere problemen neemt u eerst contact met ons op.
Wij zorgen dan voor een snelle, passende oplossing.

Ga naar retourneren.

11. Waar blijft mijn bestelling?

Wij hanteren een gegarandeerde maximale levertijd. Zie levertijd.
Ook is het mogelijk dat wij een specifieke afspraak met u gemaakt hebben.
Uw bestelling wordt uiterlijk op de laatste dag van deze levertijd bij u aangeleverd.

Is dit niet gebeurd, neem dan contact met ons op zodat wij dit op kunnen lossen.

Als u tussentijds meer wilt weten over de levering neem dan contact met ons op.
Wij informeren u graag over de status van uw levering.